3-ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Με χαρά και ικανοποίηση επέστρεψαν το βράδυ της Δευτέρας οι μαθητές των Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» από την εκπαιδευτική εκδρομή που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. Το πρόγραμμα ήταν γεμάτο και εποικοδομητικό και γέμισε τους μαθητές με εμπειρίες και ευχάριστες εικόνες.

Συγκεκριμένα, το Σάββατο 14 Μαρτίου οι μαθητές περιηγήθηκαν στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο και παρακολούθησαν το πρόγραμμα των δελφινιών. Την ίδια ημέρα επισκέφθηκαν το Πλανητάριο όπου παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Ο Αγγελιοφόρος του Σύμπαντος» ενώ το βράδυ δείπνησαν σε παραδοσιακή ταβέρνα στην παραδοσιακή συνοικία «Ψυρρή».

Το πρωί της Κυριακής 15 Μαρτίου παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Τομ Σόγιερ» του Μαρκ Τουέιν στο «Θέατρον» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». Έπειτα απόλαυσαν τη βόλτα τους στο Μοναστηράκι. Το απόγευμα της ίδιας μέρας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «’Ένας Ήρωας με Παντόφλες» των Αλέκου Σακελλάριου & Χρήστου Γιαννακόπουλου στο θέατρο Βρετάνια, σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπέζου, ένα από τα σημαντικότερα έργα της νεοελληνικής θεατρικής δραματουργίας, σύμβολο της μεταιχμιακής κοινωνικοπολιτικής ζωής της Ελλάδας του Εμφυλίου. Σημαντική ήταν και η επίσκεψη στο Νομισματικό Μουσείο Αθηνών ένα από τα σημαντικότερα του είδους του στον κόσμο, το οποίο στεγάζεται στο Ιλίου Μέλαθρον, την αρχοντική κατοικία του αρχαιολόγου Ερρίκου Σλήμαν, έργο του αρχιτέκτονα Ερνστ Τσίλλερ. Τέλος επισκέφθηκαν την Πλάκα και δείπνησαν σε παραδοσιακή ταβέρνα.

Τη Δευτέρα 16 Μαρτίου περπάτησαν στο φυσικό περιβαλλοντικό πάρκο της Λίμνης Βουλιαγμένης, όπου και γευμάτισαν. Εν συνεχεία επισκέφθηκαν τη Βουλή Των Ελλήνων και παρακολούθησαν την αλλαγή της ανακτορικής φρουράς στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη.

Στις αποσκευές τους, εκτός από μικροδώρα, έφεραν αναμνήσεις και βιώματα που όπως είπαν θα μείνουν ανεξίτηλα στη μνήμη τους. Χαρακτηριστικά δείγματα είναι αυτά των μαθητών οι οποίοι έγραψαν τις εντυπώσεις τους:

«Είναι Σάββατο 15 Μαρτίου 2015 και οι μαθητές του «Προμηθέα» αναχωρούν για την 3ήμερη εκδρομή με προορισμό την Αθήνα. Όλοι αφήνουμε πίσω τις έγνοιες, τις σκοτούρες και τα μαθήματα και ανυπομονούμε για την πραγματοποίηση των ποικίλων και ενδιαφερόντων δραστηριοτήτων που αναφέρονται στο πρόγραμμα και ικανοποιούν και τα γούστα του πιο απαιτητικού.

Πιο συγκεκριμένα, διασκεδάσαμε στις παραδοσιακές ταβέρνες, καθώς και τρώγοντας σε παραδοσιακό και με ιστορία ψητοπωλείο στην πλατεία στο Μοναστηράκι. Επίσης ψυχαγωγηθήκαμε σε συνδυασμό με πνευματική τροφή παρακολουθώντας τις δυο θεατρικές παρουσιάσεις «Τομ Σόγιερ» και «Ένας ήρωας με παντόφλες». Ακόμη στην ψυχαγωγία και στην διασκέδαση κατατάσσεται και η επίσκεψή μας στο Αττικό πάρκο όπου παρακολουθήσαμε μια παράσταση με δελφίνια. Τέλος επιμορφωτικό χαρακτήρα είχαν οι επισκέψεις στο Νομισματικό Μουσείο και στη Βουλή των Ελλήνων στην οποία επισκεφτήκαμε τις αίθουσες που κάποτε περπατούσαν και μιλούσαν οι σπουδαίοι πολιτικοί ηγέτες. Εκεί μάθαμε για την ιστορία του κτηρίου και καθίσαμε στα έδρανα στην αίθουσα ολομέλειας. Επισκεφτήκαμε και το πλανητάριο και μάθαμε για το φως για το οποίο παρακολουθήσαμε και ντοκιμαντέρ.

Όταν γυρίσαμε είχαμε μια γλυκιά κούραση και ηρεμία ψυχής και είμαστε χαρούμενοι που αποκομίσαμε αυτές τις αξέχαστες εμπειρίες που θα έχουμε χαραγμένες ανεξίτηλα ως ωραίες μαθητικές αναμνήσεις. »

Απόστολος Ηλ.

«Έχω πάει πολλές εκδρομές με το σχολείο μου όμως η ωραιότερη ήταν η τριήμερη εκδρομή στην πρωτεύουσα, στην Αθήνα. Εκείνο το οποίο μου άρεσε πιο πολύ ήταν η επίσκεψη στο Πλανητάριο διότι ο τρόπος με τον οποίο ήταν κατασκευασμένος ο θόλος της παρουσίασης ήταν φανταστική. Έμοιαζε σαν αν ήσουν στο διάστημα και ο ίδιος επειδή οι πλανήτες μαζί με τον φωτεινό ήλιο λες κι ερχόταν κατεπάνω σου.»

Δημήτρης Κ.

«Η αρχιτεκτονική του νεοκλασικού μεγάρου του φιλέλληνα Αρχαιολόγου Ερρίκου Σλήμαν με εντυπωσίασε ιδιαίτερα. Είναι σημαντικό το ότι ένας ξένος, αγάπησε τόσο πολύ την Ελλάδα και τον Πολιτισμό της»

Μαρία Κ.

«Η Ακρόπολη των Αθηνών φωτισμένη, όπως την είδαμε από τα στενά της Πλάκας»

Αμαλία Μ.

«Το εσωτερικό της Βουλής και το ότι την επισκεφθήκαμε εν ώρα λειτουργίας»

Ελένη Ορ. & Χριστίνα Μ.

«Στην εκδρομή που πήγαμε στην Αθήνα μου άρεσε πολύ το πλανητάριο που είχε ένα εκπληκτικό πρόγραμμα γα το σύμπαν. Επίσης μου άρεσαν οι θεατρικές παραστάσεις και ιδιαίτερα η παράσταση «ένας ήρωας με παντόφλες» με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Μπέζο. Με εντυπωσίασε επίσης η Βουλή των Ελλήνων.»